Translate

Sunday, February 3, 2013

等待“桃花期”或寻找”桃花瓣“

2月4日阴天

新年又到啦!係商场处处都人山人海,想搵啲过年衫都难。但係好才都有啲收获如果唔係就浪费咗整日商场游街晒时间。

前几日同柒仔去行商场买咗啲嘢之后当然係搵個地方坐底饮下茶吹下水啦!好自然的就倾咗阵,当然少不了问佢关于佢女神噶事情啦!
“点啊!佢应该返咗嚟啦!有冇搵人啊?” 好奇问倒。
“啊!老实讲。佢返嚟咗咁多日我都冇搵人,甚至易都冇留任何言。” 好平常咁答。
“哈!唔埋吓嘛!大佬,仲乜咁嘅?发生乜事哦!你有另新目标啊!” 惊讶咁问。
“冇!只不过我想保持距离。我唔想做多余噶嘢!其实下下都係我行如果冇反应我都唔会乱来。我唔知会唔会领到人对我反感。” 好激动咁答。
“咁!佢冇信息你乜?就算你個日自己去教会佢都冇问候乜?” 我好关心咁问。
“完全冇反应。其实係面子书里见到佢,嗰时我真係有啲冲动想信息佢。但係我冇落都手。” 好失望咁答。
“咁!你要等新目标啊!大佬你都唔细哦!唔通你真係唔想有個拖友乜?” 好奇咁答。
“其实好想,但係又点?鬼叫人啲睇我唔训眼乜!其实係前冇几日我无意中睇倒套戏。戏噶内容真係好讲紧我咁。我真係有啲感触,唔知几时我有有机会好赐戏里遍個男主角咁有“桃花期”。” 好悲哀咁答。
“乜戏领到你咁感触哦!” 我随意问倒。
“戏名叫“桃花期”。故事描述讲紧一個单身宅男遇上桃花噶期间。你都睇吓啦!可能你会觉得白痴,笑吓都好分分钟你都会遇到咁嘅情况。喱套戏入面有一個追女仔嘅金句你发觉到你就知噶啦!” 柒仔答。

于是我就返咗佢下载柒仔讲嘅喱套戏喱睇。真係有少少白痴,但係如果企係男人噶立场我都想有喱個所谓嘅“桃花期”。如我都发觉柒仔所讲其中一個金句,于是我就信息佢。结果真係個句“如果她冇男朋友,咁全世界都係你嘅情敌。但係,她有男朋友,咁你嘅情敌只有一個。”
如果柒仔体会到喱個意识,咁佢想一個打几百個,定係佢要搵嗰啲一個嚟打呢?





No comments: