Translate

Monday, January 28, 2013

柒仔精神之爱情推动力

29日晴天
柒仔女神出国差唔多整個礼拜咯。嗰日同佢饮茶虽然係我面前冇表露出乜嘢,但係睇得出佢係有啲挂住对方。

柒仔每日都係面子书里不停留意佢女神噶一起旅程,佢有时就“Like"下有时就留言下。但係冇乜大题或者信息俾佢女神,因为柒仔认为唔想骚扰人地旅行噶心情。

係嗰日我就问倒柒仔
“点啊!里几日人地唔係,应该冇乜行动啦!”
“讲冇有话唔係冇嘅。”柒仔答。
里下我就好好奇问 “咁!你做过啲咩嘢啊!”
“我前两日。咋係礼拜個日我有去佢平时去噶教堂。” 柒仔咁答。
“哦!仲乜你有过去噶?你朋友(佢女神)返嚟咗乜?” 我惊讶咁问。
“没啊!不过我有过去啊!” 柒仔好冷静咁答。
係嚟刻我真係唔明点解柒仔会独自去教堂但係佢女神唔係嗰度哦!唔同佢开始信教?

之后我好直接问柒仔
“啊柒!乜原因你过去呢?你可唔可以解释俾我听点解你自己去教会?” 我严肃的问。
柒仔就吸了口气就言
“我去其实係有两個理由。1. 虽然我唔係教徒,但係教会可以令到我心灵上有所休息,所以我过去嗰度係为咗俾自己可以静下休息下。2. 我承诺过我朋友(佢女神)上两個星期去唔倒,所以上星期我去原因都係要守承诺。可能你会觉得我啲理由好慌谋,你就当我顺水过去交差啦!”
“咁!有乜事情发生啊?” 我继续咁问。
“冇乜啊!几好啊!冇乜事啊!当教会完了我同佢啲教友吹下水就闪咗!” 柒仔好平常咁答。

如果俾着另外一個人係咁嘅情况会唔会为咗承诺咁简单呢?既然係冇对象情况下去接近耶和华。喱個推动力确实可以将一個人改变。

No comments: