Translate

Thursday, January 17, 2013

柒仔永远係小强嘅背影之“是否又列为取消资格篇”

二月18雨天星期五

今次係我第一篇文章,算不上有趣也算不上伤感。只係小弟想酱心理嘅事摆上喱個布罗各上面。

故事开始係一位求其嘅中年人名叫柒仔,年龄结余30就嚟到1嘅佢仲係停留单身嘅阶段。好多朋友都问柒仔嚸解仲没揾女朋友或结婚?其实当柒仔听到人哋咁讲係有啲心酸同悲哀噶。老实讲柒仔由小到大都係一個和谐同健康嘅家庭里成长,所以一路以来佢都唔习惯係弱肉强食嘅世界里生存,佢唯一最重视嘅就係家人同埋朋友。所以佢对一般嘅女性都唔係好识讲嘢同埋相处,直接到佢受到一次情伤之后先之改变佢自己,唔再捆係小圈子里尽量接触同埋识多啲人。所以佢一路嚟都係一班朋友面前尽量表露佢自己嘅风趣一面希望会令到更加多人认识佢,咁机会都大啲啊嘛!但是事实并唔係佢咁惗,有好几次当有目标时始终都係唔白果食得多次次入取消资格名单里。所以令到佢觉得情感世界有啲灰。


就係上一個月柒仔遇上一個目标,佢决定再次勃起不常有嘅勇气去尝试。佢不停係面子书里嚸出话题同新意识,佢只希望女神对佢面子书里有所举动佢就心感愉快不止。有一次係今年新年佢巧合中同女神一起睇电影,係嗰一刻柒仔发梦都惗唔到会有喱一個机会。渐渐哋柒仔摞咗佢女神嘅电话号码,尽量争取机会拉好关系。最伟大個一次,柒仔知道佢女神係一位教徒,佢为咗可以深入了解决定去一趟教会跟佢女神一起崇拜同认识佢女神身边嘅朋友。

嗰日之后就有所变动。柒仔唔知道下一步要嚸做?就係佢崇拜完之后第二日佢发觉到女神对佢有所冷淡。面子书回应少了,电话信息少了。就连网上倾偈都好赐少咗。柒仔不停係度惗,究竟乜事勒?佢做错咗乜事勒?係埋过分咗勒?佢唔知。佢希望可能喱排佢女神比较忙冇乜理到佢。但係如果一個女仔唔係想避开你嘅话,你故吓又有乜理由唔俾柒仔反应呢?

柒仔:“是否我唔够有型?是否我唔够细心?是否我唔够真诚?还是你认为我唔够倾城。”
好有可能柒仔已经列为佢女神嘅取消资格名单里啦!

祝你好运啦!柒仔。

2 comments:

David said...

继续同佢去教堂,俾佢感受到利份持久的心意。

Unknown said...

柒仔应该会去噶!